ARABAKO FORU ALDUNDIKO SUHILTZAILEEN KANPAINA OROKORRA
Arabako Suhiltzaileak erakundeak zenbait komunikazio kanpaina gauzatzeko asmoa du. Sormenek erakundeari bizia eman eta bere irudia izango den pertsonaia marka (bata gizonezko suhiltzailea eta bestea emakumezko suhiltzailea) batzuk sortzea proposatu zuen herritarrekin lotura emozionalak sortu eta era adeitsu eta hurbilean komunikatzeko helburuarekin.
Ilustrazioa (Saludos al Pollo-ko Agurtzane Abajorena) osagai bereizle bat da, nortasun paregabea sortzen duena. Pertsonaia marka hauek, egin diren eta egingo diren, kanpaina guztien ardatz dira, herritarren buruan luzaroan iraun dezaten. Mezuak aldatzen dira baina kanpainek linea berbera mantentzen dute pertsonaia, kolore sorta eta tipografia berberak erabiliz.
Gaur arte 4 kanpaina burutu ditu: bat tximinien erabileran ohitura seguruak eta arriskuekiko prebentziozko neurriak sustatzeko; beste bat emakumezko eta gizonezkoen arteko berdintasuna sustatzeko; hirugarren bat LEP bat hedatzeko; eta azkenik, beste bat zerealaren bilketan ohitura seguruak eta prebentziozko neurriak sustatzeko.
Sormenek baliabide-plana ere gauzatu zuen.
LEP kanpainak arrakasta handia izan zuen sare sozialetan.
Gustatzen bazaizu, jakin dezatela…